Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Angryblue... Det är typ den snyggaste fonten som ser slarvigt skriven ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 i den inbyggda skaparen ser man ju pixlarna i tecknen :P men det finns en på download som Zimens sa.. Klart att man ser pixlarna, annars så skulle ju skärmen vara genomskinlig, men jag fattade vad du menade, man såg varje enstaka pixel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 det ska vara lite stilrent och inte så blaffigt... Kenyan Coffee, Big Noodle Titling, Blue Highway, N.O Movement är trevliga fonter. Park Avenue är dessutom en presonlig favorit som dessutom många företag snott till sina loggor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Dark Yoda: Kostar inte Angryblue, eftersom det stog inte " Free " eller " Free For Personal Use " ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Eurostile använder jag i mina flashfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.