Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Om du frågar mig så säger jag, spara pengarna till WII! Inte lika bra grafik men roligare spel, roligare upplevelser med den nya kontrollen och du får helt klart uppleva nått helt nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 men varför i h*lvete drar du upp en så här gammal tråd? xbox 360 äger alla andra konsoler med xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Wii-Fii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 jag tycker absolut det är värt pengarna den kostar bara 2500kr(core) om man gämför ps3 600kr :( kontrollen är också skön den skönaste jag har använt ;) så jag tycker att du ska köpa dig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.