Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag kan inte få in ´¨^och dyl över bokstäver som om man ska skriva ett e med apostrof tar man ju ´och sen e, men det går inte för mej det blir bara ett e :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Du måste först skriva tex ^ och sen tex i du ser inte först när tecknet kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Vill du skriva detta " é " ? Isåfall ska du trycka på båda samtidigt, snabbt också. Ifall det inte funkar, så är det bara att testa igen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jo men jag gör det men det blir bara ett e :( Jag har kunnat göra de tinnan och kan på skolans datorer och den andra datorn men inte på denna =Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Då är det kanske något med fel med tangetbordet... Kan du skriva " ´ " enskilt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Enskilt kan jag men inte ovanför en bokstav.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Mÿckêt kõnstïgt. Köp nytt tangetbord vetefan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Nej, det kan inte vârã fêl på det. Har du problem med det här på fuska eller vardå? Jag hade nämligen problem med det på fuska.se förut men nu verkar det funka :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag kan skriva lite hur som helst êó€ har du ett utländsk tangentbord..??? Om du har det kanske det inte funkar annars köp ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 bara trycka på "´`" och sen på t.ex. "e" och voilá : é Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 start--> alla program--> tillbehör--> systemverktyg --> teckenuppsättning... kan vara nåt fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 vad har du för weblkäsare? använd firefox du funkar det garanterat opra brukar inte vara så bra med sånna saker ie bereor på maser éèïîêëüûúù€µ ja du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.