Dezen Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 väför trycka al? om man ska ha en sån grej lr? Ne men jag klarade det på lan cafe innan ida jue, så jag vet hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 antagligen är de fel i grundinställningarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Men det har ju fungerat innan, det började på msn, sen på internet, sen inte alls:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det är konstigt att det inte alls fungerar om du vet hur du ska göra. Själv kan jag inte göra det som du vill göra för jag vet inte hur man gör. Kan någon berättar hur man gör? Fattar ingenting av det ni skrivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Om du vill ha tex ^över ett U skriver du först ^ du kommer ite att se det, men det ska du inte göra, tryck inte på mellanrum utan tryck på U direkt efter, så kommer ^att ligga ovan för U,et ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Okey jag ska prova och se om det fungerar, du förklarade bra nu får vi se om det kan gå vägen. Û û Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 np, e det någon som kan hjälpa MEJ nu? :P np, e det någon som kan hjälpa MEJ nu? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 avancerade instllningar? âûè Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Var skulle jag ta avancerade inställningar >.< Det brukar finnas minst 5-6 st olika avancerade inställningar på olika program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.