Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 När jag ska öppna chatten kommer det bara en grå ruta där chatt-rutan borde vara! Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Installerat Java? Låter som du saknar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Nån mod radera det här inlägget Admin var före... Redigerat 17 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Jag har Java, tror jag... kan iaf spela rs. ska testa ladda på nytt :S jepp, här e bevis!: Redigerat 17 April 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ta och titta på brandväggen eller något. ;) Det kan bero på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Prova att tömma cookies kanske. Annars är det nåt fel på dn Java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hur tömmer man cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Admin Wehe hade skrivit det i ett tråd, kopierade texten: Verktyg - internet-alternativ - Ta bort cookies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 k, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 har också problem med chatten!! 1:a gången jag testar blir hela sidan grå & internet hänger sig & jag måste sitta och trycka på "stäng" i några minuter. Sedan öppnar jag det igen & då funkar det utmärkt, lite skum.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 @R-110: Så är det typ för mig också. Fast jag bara trycker på stäng, också står det att det har uppstått ett fel. Sen när jag går in igen så funkar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det brukade hända mig också, men när jag skaffade mIRC så var alla problem lösta.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.