NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 är pokemon ranger värt pengarna ska man bara skjuta pilbågae på det ele :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ehm.. har det kommit ut ? www.serebii.net kolla där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Spelet har inte kommit ut än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 är pokemon ranger värt pengarna ska man bara skjuta pilbågae på det ele kan inte svara det har inte kommit ut och jag har aldrig spelat det... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 köp det inte det kommer nog vara trågigt sälj dit ds å köp ett psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 köp det inte det kommer nog vara trågigt sälj dit ds å köp ett psp lol, psp är ju sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ej psp är också bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 köp det inte det kommer nog vara trågigt sälj dit ds å köp ett psp Du vet nog inte vad det är för spel...*hostofopyhost* Jag vet inte mycket om det men vad jag vet är att det kommer bli intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 http://www.serebii.net/ranger/ ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 det verkar inte så kul inte direkt min smak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 sj tycker jag att det liknar alla andra pokémon spel fasst att det e till ds :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 sj tycker jag att det liknar alla andra pokémon spel fasst att det e till ds :S men det är det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg