NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 någon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 någon clan här på fuska som vill vara med jag e med i en clan och dom letar efter en clan som vill möta oss jag vet att det e många bra spelare här typ som tex:Salzalada han är sk*t bra men e det någon clan här som vill ta en clan fight? Jag har en clan ,, Men pala möta er :P . Vi kommer äga ut er .. xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 aha viiiiiiisssssstttt vi har några som har aim_bot och dess utom om du har en clan så vågar du bara inte visa att du är dålig XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ja e me i en clan, men de e typ 3 pers som e på semester, så vi kan inte köra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 tar det lång tid tills dom e hema igen ele? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 akta mitt clan har vunnit 9 claner och förlorat 4 claner komman vi är en av dem bästa alla har tränat upp sig vi har aim_bot vi har superhero och vi har wc3 vi har träning 3 gånger om veckan så komman bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ok vilken tid imorgon klockan 20:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 HAHA lite muck förematchen ^^ Jae ska nog värma upp lite innan JAG börjar... Mina usp skills har försvunnit >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 hehe är du med i .:Habbo:.'s clan? ele? sej clan namn annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 vem? om det är mig du snacker med så nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ja det var du skicka era msn til mig så pratar vi om tider och sånt alla här får adda mig [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag skulle vilja vara med, men klockan 22:00? Då ska man sova. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg