wildwolf Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Ja,vad tycker ni om vargen,tycker ni illa om den isåfall varför då ? Om ni tycker den är till besvär osv. vad ska man göra åt det ? Så motivera gärna era svar ^^ Ps. vet inte om en sådan tråd gjorts men gör en iallafall :P oops,fel forum tror jag,det ska nog vara på 'debatt' kan någon modd flytta den? Redigerat 17 April 2006 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 coolt djur tkr jag, synn bara att den har så dåligt rykte osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ett djur som ska få leva ut som alla andra djur i skogarna, men jag är ingen "vargdiggare" så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Vet väldigt lite om vargen. Men visst är de fina djur. Men vill nog helst inte vara ensam med en flock vargar mitt ute i skogen dock. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vargar är ett fint djur, men jag skulle inte bli så glad om en hugrig varg kom in på mitt rum :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Jag gillar väl vargen och har ingenting emot den. Den ska få vara i våra skogar tycker jag. Redigerat 18 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 vargen är ett bra djur vet ganska mycket om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Jag älskar vargar! Ett underbart djur som förtjänar bättre! Redigerat 18 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tycker vargar är grymma djur och dom ska få leva fritt i naturen... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vargar ska få föröka sig som tokar så att de blir fler. Vargarna är väl inte så farliga, såg på något naturprogram där en varg slickade honom och var helt ofarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vargar är coola :) Men dom flesta tror att dom är duma, men det är inte många som har blivit dödade av vargare :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 dem är läskiga :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.