Snooze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag älskar vargar! Ett underbart djur som förtjänar bättre! Håller med. Dem är mycket mer lojala än folk tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) Jag tycker man ska låta dem var. Men dem är väll lite häftiga :cool: Redigerat 20 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Men sen kan ju andra 'hata' vargen eftersom den tar andra hundar också....men det gör dom antagligen inte för att vara elaka för de fattar dom ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 finns inget att säga om vargen en icke tam hund är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vargar är jättefina djur. Dom måste ju liksom också ha mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vargen är ett djur, ett ganska fint men fegt djur, än sen då?... men vad är detta för debatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Låt dom leva så länge dom inte är på mäniskomark och tar boskap :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Vargar är häftiga, så bara för att dom också måste äta sånt som är naturligt för den (Får,Grisar,fågel,älg, rådjur och dyl.) så hatar större delen av jordens befolkning den! katter får äta möss,sorkar och fåglar, rävar får äta hare och skogsfågel, men vargen får inte äta får och tamdjur? nu finns det ju typ inga vilda får längre, så vargen måste konkurrera med rävar, örnar med mera, eller så kan den äta katter,hundar (i vissa fall) och andra tamdjur! Redigerat 24 Maj 2006 av flygon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 låt dem vara ffs, dom är ju levande varelser precis som vi.(eller iaf vissa...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 vem är inte levande då, 1-an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Vargen är ett av mina "favorit skogs-djur" ... Redigerat 24 Maj 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jag har inget imot vargar jag tycker dom är fina djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.