bladefinor Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 jag har gameshark på sapphire så jag gjorde så att jag kunde gå igenom väggar och sånt och när jag gick igenom den där dörren som ni snackar och så händer det inget bara så ni vet.... DET FINNS EN ANNAN ROLIG SAK... Om man kan gå igenom väggar så kan man gå in i pokemon centret och sen en trappa upp så går du rakt igenom dörren för att spela mot andra spelare (battla mot andra) och när du går igenom där så kan du gå på en av rutorna där man ställer sig för att köra och då kan du möta en MissingNo! URSäKTA ATT JAG GICK OFF-TOPIC MEN JAG VILLE SÅ GÄRNA DELA UT DEN ROLIGA SAKEN :P JAG URSÄKTAR VÄRkLIGEN!
flygon Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 asså du gick inte Liiite off-topic, och att skriva "URSäKTA ATT JAG GICK OFF-TOPIC MEN JAG VILLE SÅ GÄRNA DELA UT DEN ROLIGA SAKEN JAG URSÄKTAR VÄRkLIGEN!" är inte någon ursäkt!!!!!!!!!!!!!! :angry:
Nami Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Skrivet 27 April 2006 Det gör väl inget att han gick Off topic? jag bryr mej inte.... Tack för tipset ska testa det :zzz:
Saphone Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 (redigerat) åter till ämnet! om det är så att man måste ha mystery gift så får man den så här:gå till pokemart vid disken finns en lapp som ni säkert vet där man kan striva saker: första ordet:link' andra:together tredje:with sista:all sen kommer mannen bkom disken att säga någon sen kommer jag inte ihåg! hoppas det var till hjälp! :student: :evil: :student: :evil: Redigerat 29 April 2006 av emerald-havaren
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Det finns ju också en låst dörr på Seven Island, i huset under Poke-centret Undrar om det är samma sak där?? :blink: :blink: P.s. Jag ursäktar om jag gick Off-topic..
Nami Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Asså! Jag snackar inte om Firered/Leafgreen! om ni läste första inlägget så förstår man nog att jag menar Ruby/Sapphire! :wacko: Nu vet jag vad den låsta dörren i Mossdeep Staden är till för. Man måste ju ha en sort scanner som kan scanna sort kort som man har eller nåt, sen scannar man det till Ruby/Sapphire och då så i den dörren så kan man "Låsa upp" olika trainers beroende på vilka kort man har och sen kan man möta dom, man kan även "Låsa upp" jätte sällsynta bär. Man kan använda den scannern till en massa andra spel som t.ex. Pokemon Colosseum, och då kan man möta trainers som har Shadow Pokemon som man kan fånga. Frågan är bara hur man får tag på en sån Scanner och såna där kort ;) Här är den länken där hela information finns: Tryck här ;) Redigerat 29 April 2006 av Carttie
Rekommendera inlägg