ChillenKid Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Sitter och spelar Fifa 01 (gammalt men rolig :D) och har laddat hem en trainer som ger en +4 alternativ. Har packat upp den så att det blivit en mapp. Men vad händer sen ? Vart ska jag lägga in grejerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Finns det nån Read Me fil, så läs den. Om det inte finns nån Read Me fil, så öpnar du programet, där står det säkert instuktioner. Men om det inte gör det heller, så ska du antagligen öppna programet och sen öppna spelet. Därefter trycker du Alt + Tab så att programet kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 no no lägg det i spelets mapp i program och klicka på run game på trainern tro mig använder trainers 20 ggr om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Oj, det glömde jag att skriva, tur att du skrev det. Men det kanske inte finns nån Run Game knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 nä iofösig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Stoppa trainern i mappen vars du har instalerat spelet. kör trainern.. så funkar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.