Hedman Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag läste i en speltidning om årets bästa spel zelda twillight princess är med på den så jag antar att det spelet är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 om spelet inte e bra då ska jag ha pengarna tillbaka.Man har ju väntat en liten stund igentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag tycker det är bra att det skjuts upp. Blir förmodligen bättre då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 snart får dom ge sig och sluta med att skjuta upp spelet för det kan inte pågå hur länge som helst Håller med..Det e fett jobbigt,man ba tänker; Wohoo den kommer ut nästa månad!Sen ba ; Zelda Twilight Princess är uppskjutet till nån gång under år 5432.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Innan 2007. Det är bra att spelet skjuts upp (som Xade sa). Men samtidigt längtar man ju, och varenda gång de skjuter upp det igen dör man lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Spelet kommer förta maj år 2006! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 yeeees! maj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 21 september men det är premilinärt 21 september...!? JAA! då fyller jag år... :D LOL kan önska det då... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kan ni inte bestämma er... <_< Den kommer iallafall nån gång under det här året (förmodligen :huh: ) så det är bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Vet någån när det ska komma ut? :blink: slutet av April det är inte så longt men det är mkt att göra nästa månad tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 men det borde vara mer än 80 speltimmar... :blink: Tales of symphonia e ju det och det tog väl inte lika mycke tid elr? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) sorry trodde detta va i wow forumet :cry: :meddum: Redigerat 24 April 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg