bmth Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Kan du säga vad man hittar de då?! :blink: Ge er nu......Jag lovar att dom finns men om nu nu bara åker och tittar så ser ni att dom finns..! :meddum: Redigerat 18 Oktober 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 jag har varit där men har inte sät några fotspår. Har du tagit fotot själv. Är det från inter nät så är det troligt vis fejk... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 jag har varit där men har inte sät några fotspår. Har du tagit fotot själv. Är det från inter nät så är det troligt vis fejk... :P Kanske dags att kolla lite nogrannare? Är du överhuvudtaget på rätt ställe? Själv så jag sett det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) <_< ja trodde de va typ fotspår av något xD f*n asså.. j*vla ungar kan ni sluta och säga att allt är fejk lyft på eran rövar och leta istället för sitta hemma hela dagarna och säga fejkfejk.. Blir så j*vla arg EDIT: Då tryckte man väl på fel svara igen j*vla skit -.- Menade inte till dig kamikaze Redigerat 31 Oktober 2006 av CypernJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) coolt det står "bigfoot i thanks to" i journalen :cool: Redigerat 31 Oktober 2006 av vilmer1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 de e lungt CypernJ jag förstår dig. okej bilden är sann har varit där flera gånger och sett spåren. alla ni som säger att den e fejk lyft på arslet och gör lite nytta.....FLYG DIG! duh?!? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag har inte sett spåren och jag har varit där. Kanske det är en speciell dag. Eller kanske en speciel tid. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 fake har kollat själv hittade inget.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 :D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 :D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten! BigFoot finns inte fast det gör dock leahterfejs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 :D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten! Finns inget som hälst possitivt bevis på att leatherface finns med I spelet. Allt som finns är dåligt fejkade bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 har hittat spåren nu viste inte att man skulle kolla inanför dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg