Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Kan du säga vad man hittar de då?! :blink:

Ge er nu......Jag lovar att dom finns men om nu nu bara åker och tittar så ser ni att dom finns..! :meddum:

Redigerat av Maja_93
  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

<_<

ja trodde de va typ fotspår av något xD

f*n asså.. j*vla ungar kan ni sluta och säga att allt är fejk lyft på eran rövar och leta istället för sitta hemma hela dagarna och säga fejkfejk.. Blir så j*vla arg

EDIT: Då tryckte man väl på fel svara igen j*vla skit -.- Menade inte till dig kamikaze

Redigerat av CypernJ
Gäst VilmerDaKing
Skrivet (redigerat)

coolt det står "bigfoot i thanks to" i journalen :cool:

Redigerat av vilmer1
Skrivet

de e lungt CypernJ jag förstår dig.

okej bilden är sann har varit där flera gånger och sett spåren. alla ni som säger att den e fejk lyft på arslet och gör lite nytta.....FLYG DIG! duh?!? :student:

• 2 veckor senare...
Gäst VilmerDaKing
Skrivet

Jag har inte sett spåren och jag har varit där. Kanske det är en speciell dag. Eller kanske en speciel tid. :kung:

Skrivet

:D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten!

Gäst Twisted
Skrivet

:D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten!

BigFoot finns inte fast det gör dock leahterfejs

Skrivet

Finns inget som hälst possitivt bevis på att leatherface finns med I spelet. Allt som finns är dåligt fejkade bilder.

• Skapa ny...