PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Alltid något. När jag gick på dagis var det bara typ små små utflykter. Typ till skogen 200 meter bort. Vad lågt..!!Ärligt fick ni bara gå så långt..?? Bara skojar :lol: Redigerat 18 Maj 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Alltid något. När jag gick på dagis var det bara typ små små utflykter. Typ till skogen 200 meter bort. Men ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vi sov över i råröd i skåne...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Alltid något. När jag gick på dagis var det bara typ små små utflykter. Typ till skogen 200 meter bort. Typ. Hur tråkigt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ska till det intressanta Liseberg, som ligger i det ointressanta Göteborg, och göra nåt..i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har aldrig varit på någon riktig klassresa... kanske några utflykter till Sollêr och Luuk, men inget mer. Vi hade tänkt att åka till Alcudia(norra sidan på Mallorca), och rektorn skulle betala det själv. (Privat-skola) Men det blir nog nästa termin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 På torsdag ska jag till Piteå :) På klassresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Vi har haft EN enda klassresa på 6 j*vla år! Fast det var askul där, på Bockaberg. Det var en massa turkar också som sjöng på vinnarlåten i förra årets melodifestival. Det lät askul! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 hmm sist vi var på klassresa var i 5:an då var vi i borgholm i denmark 16 ida \,,/(*_*)\,,/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 till moda borg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 till moda borg Heter inte det Boda Borg..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag har inte vart nånstans i 6an pga våra sketna klassföreståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.