Sherikan Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Sexan.. Skara sommarland. Det var übermys, härligaste klassen ju :D Åka dit på morgonen, äta, bada, sova, vakna, äta, bada, äta, sova, äta, bada, åka hem. :] Blir antagligen inget i högstadiet. Ingen orkar fixa pengar, och klassföreståndarna orkar inte åka på klassresa. De verkar i alla fall inte vilja, men det kvittar. Gillar inte våran klass, så jag stannar gärna hemma. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Låter lite drygt med samma sak om och om igen. I Onsdags så var jag på min första klassresa :D Vi åkte och badade i havet och så tittade vi på fisk och så kunde man köpa lite cider äppeljos. Fanns inte så mycket mer att göra men det var kul att bada i havet men det var kalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Har varit på en. Och den var till Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag ska på klassresa till Krokholmen (en liten ö i Göteborgs skärgård) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.