Johkie Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 tycker du man kan kalla PC-spel för TV-spel??? det tycker inte jag, för PC-spel är ju ändå spel ´till datorn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 verkligen inte, tv-spel spelas endast på teven Sen finns det ju päron som inte greppar skillnaden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrThompa Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Håller med dig, Pc-spel är data-spel, playstation,x-box, gamecube osv... är TV-spel! tycker du man kan kalla PC-spel för TV-spel??? det tycker inte jag, för PC-spel är ju ändå spel ´till datorn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tycker inte att man kan kalla det för tv-spel för man spelar det ju på en dataskärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Varför kallar man då Nintendo DS "Tv-spel"....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tycker inte att man kan kalla det för Tv-Spel! Och föressten Tomatketchup, Jag vet inte heller varför man säger tv-spel till Nintendo DS ;) :P :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 inte jag heller faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag säger nanmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Varför kallar man då Nintendo DS "Tv-spel"....? Den är nog kanske för att det finns en skärm på spel consolen (Liten Tv) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Man kan verkligen inte kalla PC för tv spel! TV spel spelas ju med TVskärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 tycker du man kan kalla PC-spel för TV-spel??? det tycker inte jag, för PC-spel är ju ändå spel ´till datorn <_< Man spelar det på datorn så det borde vara en Data-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg