Neldemo Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hej nån som har några bra tips på hur man går upp i level på Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Träna dina major skills. Ha typ, athletiks och Acrobatic bland dina major skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 han undra hur man går upp fort..:P klara hela "The arena" jag fick 2 lvl av de.. doc var jag bara lvl 1.. :P (finns säng dära) innan jag upptäckte att man måste sova för att gå upp sin lvl så fick jag 2 lvl direkt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 schysst :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Tackar behövde det med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Dt är dina major skills som gör att du går upp i lvl !!!!! träna dem.. jag är på lvl 50.. har redan klarat av spelet.. B) Kan även massor av Glitchar :P Redigerat 24 Juni 2006 av HPP Night Zenith Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Om du verkligen vill gå upp i level snabbt på ett ganska tråkigt sätt, så sänker du svårighetsgraden, går in i arenan, och låter de stå och slå på dig. Du går upp i level snabbt förutsatt att du har antingen Light Armour eller Heavy Armour som Major Skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Eller så kan du göra som jag gjorde i Morrowind. Hitta ett ställe du kan stå på, som tex en sängkant, med låg höjd. Så dundrar du på hoppknappen du går upp i Acrobatics skills ilsnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.