Xade Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Färjestad vann igår kväll SM guld i hockey. Det är så rättvist det kan bli. Alla frölunda fans vart totalt ägda när Färjestad krossade Frölunda med 4-2 i matcher. Färjestad var det dominerande laget och de spelade helt klart bäst i hela elitserien. Rättvisan segrade tillslut och vi vann! Antar att en del frölundare inte accepterar detta, men kul att höra vad ni tycker om detta. FÄRJESTAD ÄR BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tycker att det var roligt att Fräjestad vann hela elitserien det var dom värda. Kollar inte så hemskt mycket på hockey men jag har alltid hejat på laget Färjestad. Skönt att Färjestad krossade Frölunda, jag njuter. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Jag ville att Frölunda skulle vinna, men jag visste att Färjestad skulle vinna, dem var och är mycket starkare. Redigerat 19 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag ville att Frölunda skulle vinna, men jag visste att Färjestad skulle vinna, dem var och är mycket starkare. Japp, speciellt i power-play där de smackade in mål för mål i varje match. Sjäklva serien gick inte så bra för fbk, men det är ju slutspelet som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Själv hejar jag på Frölunda, vilket betyder att jag dem borde vinna, enligt mig då. Men Färjestad förtjänade det, dme var det starkaste laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 YeeS! Sm-guld! Tyckte dock att tabellvinnaren HV71 var värd en finalplats. YeeS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Såklart det var bra att Färjestad tog guld! Håller ju då på FBK fast jag är norrlänning. :) Det var en helt rolig match när Frölunda fick stryk utav bara h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 *suck* Stackars Frölunda, kämpade bra men Färjestads första turmål var dödsstöten för dem pga att det var såpass tidigt. Hata Färjestad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 *gråter* Tycker att Frölunda skulle vunnit men färjestad spelade bättre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Men herregud acceptera att Färjestad vann finalen, dom var faktiskt värda det. Det är bara en sport killar det är inte på liv och död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Färjestad var det bättre laget och förtjänade att vinna men jag höll på Frölunda och jag ville hellre att de skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 helt rätt att de vann :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.