Hoppa till innehåll

Färjestad Tog Guld


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledin är en pajas.

Kåberg är en isprinsessa.

Men de är anledningen till SM-guldet, utan dessa hade ni aldrig nått final, knappt ens semifinal.

Kåberg & Ledin är två spelare alla hatar, men ändå vill ha i sitt lag, bara de spelar tillsammans.

 

Den här säsongen var ett h*lvete, det gick bra för hatlagen.

1) AIK gick upp i Elitserien.

2) FBK vann SM-guld.

3) Linköping HC (kulturlösa j*vla skitlag) gick till semifinal.

4) Bofors IK gick till Kvalserien.

 

Trösten var att Leksand åkte ur Elitserien (igen), alltid något.

 

ey inget shit om Bofors här nu, är ju hemmalaget för mig ffs! hallen ligger en kilometer nordöst tror jag ungefär...

 

tyckte iaf att FBK vann helt rätt, de spelade bättre helt enkelt.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledin är en pajas.

Kåberg är en isprinsessa.

Men de är anledningen till SM-guldet, utan dessa hade ni aldrig nått final, knappt ens semifinal.

Kåberg & Ledin är två spelare alla hatar, men ändå vill ha i sitt lag, bara de spelar tillsammans.

 

Den här säsongen var ett h*lvete, det gick bra för hatlagen.

1) AIK gick upp i Elitserien.

2) FBK vann SM-guld.

3) Linköping HC (kulturlösa j*vla skitlag) gick till semifinal.

4) Bofors IK gick till Kvalserien.

 

Trösten var att Leksand åkte ur Elitserien (igen), alltid något.

 

Kan inte hålla med mer (iallafall inte på de 2 första meningarna). Jag tycker att Färjestad verkligen inte förtjände att vinna. Frölunda var bättre hela sesongen. Och har man Fröknarna Kåberg och Ledin i laget så förtjänar man det ännu mindre. Maken till dåliga hockeyspelare har jag inte sätt under de 16 år jag har tittat på ishockey.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

#21, är Frölunda favoriten ? ^^

 

Haha, inte en chans att jag har sympatier för Västra Frölunda.

Tacka vet jag Löven där nya skulder kommer upp hela tiden & laget är helt profillöst. =)

Samma med UFC, fattiga som s*tan med en trupp som med fyra undantag enbart består av norrlänningar. (Nylund, Craigen, Kazza & Lycén)

 

Nico:

Bobboforsgrisarna spelar fulare än Löfbergs Lila & då är det illa.

T.o.m. Sönnsvall & Boden framstår som smågrisar i jämförelse med de stora svinen.

 

Guggo:

Ledin & Kåberg kan verkligen inte spela ishockey, men de kan j*vlas & reta gallfeber på motståndarna & det är ovärderligt i dagens hockey där PP & BP är de viktigaste delarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

#21, är Frölunda favoriten ? ^^

 

mjo... Kåberg kan säkert åka skjuta pucken i mål och åka baklänges åkning. Det är först och främst det jag menade. De är dåliga idrottsmän eftersom de inte vet hur man uppför sig på en hockeyrink.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Färjestad vann igår kväll SM guld i hockey.

 

Det är så rättvist det kan bli. Alla frölunda fans vart totalt ägda när Färjestad krossade Frölunda med 4-2 i matcher.

 

Färjestad var det dominerande laget och de spelade helt klart bäst i hela elitserien.

 

Rättvisan segrade tillslut och vi vann!

 

 

Antar att en del frölundare inte accepterar detta, men kul att höra vad ni tycker om detta.

 

FÄRJESTAD ÄR BÄST!

 

Bäst i slut spelet,ja.

 

Hela elitserien,nej. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

#21:Va f*n e de för skitsnack om att Ledin och Kåberg inte kan spelar hockey!?!?!?

Jag skulle gära vilja se dejj göra det bättre sj!!

 

Både Ledin och Kåberg är kompletta idioter som borde bli avstängda. Dessutom skulle det inte förvåna mig om han kan lira bättre hockey än dem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...