sboy2 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) skandal att dom kunde förlora mot Färjestad :huh: ...skulle aldrig hänt om henke lundqvist var kvar i laget. Redigerat 21 April 2006 av sboy2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Ledin är en pajas. Kåberg är en isprinsessa. Men de är anledningen till SM-guldet, utan dessa hade ni aldrig nått final, knappt ens semifinal. Kåberg & Ledin är två spelare alla hatar, men ändå vill ha i sitt lag, bara de spelar tillsammans. Den här säsongen var ett h*lvete, det gick bra för hatlagen. 1) AIK gick upp i Elitserien. 2) FBK vann SM-guld. 3) Linköping HC (kulturlösa j*vla skitlag) gick till semifinal. 4) Bofors IK gick till Kvalserien. Trösten var att Leksand åkte ur Elitserien (igen), alltid något. ey inget shit om Bofors här nu, är ju hemmalaget för mig ffs! hallen ligger en kilometer nordöst tror jag ungefär... tyckte iaf att FBK vann helt rätt, de spelade bättre helt enkelt. Redigerat 21 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ledin är en pajas. Kåberg är en isprinsessa. Men de är anledningen till SM-guldet, utan dessa hade ni aldrig nått final, knappt ens semifinal. Kåberg & Ledin är två spelare alla hatar, men ändå vill ha i sitt lag, bara de spelar tillsammans. Den här säsongen var ett h*lvete, det gick bra för hatlagen. 1) AIK gick upp i Elitserien. 2) FBK vann SM-guld. 3) Linköping HC (kulturlösa j*vla skitlag) gick till semifinal. 4) Bofors IK gick till Kvalserien. Trösten var att Leksand åkte ur Elitserien (igen), alltid något. Kan inte hålla med mer (iallafall inte på de 2 första meningarna). Jag tycker att Färjestad verkligen inte förtjände att vinna. Frölunda var bättre hela sesongen. Och har man Fröknarna Kåberg och Ledin i laget så förtjänar man det ännu mindre. Maken till dåliga hockeyspelare har jag inte sätt under de 16 år jag har tittat på ishockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 #21, är Frölunda favoriten ? ^^ Haha, inte en chans att jag har sympatier för Västra Frölunda.Tacka vet jag Löven där nya skulder kommer upp hela tiden & laget är helt profillöst. =) Samma med UFC, fattiga som s*tan med en trupp som med fyra undantag enbart består av norrlänningar. (Nylund, Craigen, Kazza & Lycén) Nico: Bobboforsgrisarna spelar fulare än Löfbergs Lila & då är det illa. T.o.m. Sönnsvall & Boden framstår som smågrisar i jämförelse med de stora svinen. Guggo: Ledin & Kåberg kan verkligen inte spela ishockey, men de kan j*vlas & reta gallfeber på motståndarna & det är ovärderligt i dagens hockey där PP & BP är de viktigaste delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Såg på alla matcherna i slutspelet, Färjestad var helt överlägsna fast i tabellen måste dom ändå f*n köra hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 #21, är Frölunda favoriten ? ^^ mjo... Kåberg kan säkert åka skjuta pucken i mål och åka baklänges åkning. Det är först och främst det jag menade. De är dåliga idrottsmän eftersom de inte vet hur man uppför sig på en hockeyrink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 skandal att dom kunde förlora mot Färjestad :huh: ...skulle aldrig hänt om henke lundqvist var kvar i laget. Lundquist var en av deras nyckelspelare tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Färjestad vann igår kväll SM guld i hockey. Det är så rättvist det kan bli. Alla frölunda fans vart totalt ägda när Färjestad krossade Frölunda med 4-2 i matcher. Färjestad var det dominerande laget och de spelade helt klart bäst i hela elitserien. Rättvisan segrade tillslut och vi vann! Antar att en del frölundare inte accepterar detta, men kul att höra vad ni tycker om detta. FÄRJESTAD ÄR BÄST! Bäst i slut spelet,ja. Hela elitserien,nej. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 #21:Va f*n e de för skitsnack om att Ledin och Kåberg inte kan spelar hockey!?!?!? Jag skulle gära vilja se dejj göra det bättre sj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 hejade på frölunda tyckte ledin heller va f*n han hette sög :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 #21:Va f*n e de för skitsnack om att Ledin och Kåberg inte kan spelar hockey!?!?!? Jag skulle gära vilja se dejj göra det bättre sj!! Både Ledin och Kåberg är kompletta idioter som borde bli avstängda. Dessutom skulle det inte förvåna mig om han kan lira bättre hockey än dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.