Winters Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Tja. Jag har klarat det mesta nu. Har köpt upp alla bolag och klarat alla uppdrag som man får vid varje bolag. Har köpt: Taxi Bolaget Malibu club Tryckeriet Filmstudion Bilfirman Hamnen Strippklubben Glassbilen Nu har jag inga uppdrag kvar. Men jag har fortfarande inte dödat Sonny eller Lance. Uppdragen finns helt enkelt inte kvar längre. Det ända som finns på kartan nu är V för mitt hus, B för alla ställen där man kan spara och mina bolag. Vart går jag nu? Har klarat alla uppdrag vid bolagen. Redigerat 19 April 2006 av Winters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 På strippklubben finns det inga uppdrag att göra dessvärre. På glassfabriken ska man göra ett uppdrag. Du ska akta dig från polis och andra gäng för dom försöker bara förstör för dig. Vet inte hur mycket man ska sälja. Men jag tror det är 100. Har du spelat alla småuppdragen? Som radibilsracet vid stranden på den första ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 stripp kluben finns ett mini uppdrag du ska kolla på tjejen i rumet man kan gå in i 5 min och då kommer en sak som du får pengar av sen dela ut 50 glasar PS du kommer kunna komma in i ett nyt stripp rum och kolla på en annan tjej som strippar (mini film) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 du är i fel forum. detta skulle ha postas i GTA forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 viko550: Ja just det nu kom jag på det. Men jag kallar inte det direkt ett uppdrag och sitta och kolla på en tjej som "strippar". =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 GTA Forum? Ok nästa gång ska jag posta där. Är lite ny förstår du :( @Presentation. Inte exakt alla småuppdrag. Men jag gjort den med crossmoppen. Försökte klara av radiobilsrallyt men jag kan inte styra så bra. Måste man göra småuppdragen för att komma vidare då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Har du dödat Sonny han som man är skyldig 2 miljoner kronor till efter en olycka vid en knarkaffär? Det är det sista uppdraget i storyn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Har du dödat Sonny han som man är skyldig 2 miljoner kronor till efter en olycka vid en knarkaffär? Det är det sista uppdraget i storyn... Hur ska jag kunna döda honom? Det kommer inte upp fler uppdrag. Allt jag gör är kör runt och samlar pengar från mina bolag. Är det något speciellt jag ska göra nu? Komigen, någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Man dödar honom i sista uppdraget, uppdraget innan är ett jobb på Sprintworks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 När du har klarat tillräckligt många uppdrag så tror jag att man ska få ett telefonsamtal och då ska man tillbaks till sitt hus där det står V. Där är sista uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm du sa att du hade ett V på kartan varför ¨¨åkte du inte dit på en gång där ska man döda vance och de,.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg