Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ja det är fråga. Ni som mest spelar Xbox varför spelar ni mest det. Vad finns det för fördelar med Xbox som inte andra system har. Själv tycker jag att Xbox har skönare kontroll än många andra konsoler och många grymma bilspel. Det är därför som jag spelar mycket Xbox. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Det är väl mest för den grymma handkontrollen som jag spelar. Den är bäst. Redigerat 19 April 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Okey. Det är ungefär samma anledning som jag har. Kontrollen är riktigt skön, mycket bättre än kontrollen till Playstation2 enligt mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag gillar inte PS2 kontrollen så mycket för den är ganska liten men den har väl några bra finesser ochså. Gamecube kontrollen är ganska skön ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Har aldrig spelat Gamecube och har därför ingen åsikt om dens kontroll. Vet dock att Nintendo 64's kontroll är bra och bekväm, men inte alls lika bra som Xbox. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 N64's kontroll is teh shit ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Tycker du? Tycker inte jag. Har lirat mycket James Bond hos en kompis innan och kontrollen var klockren då. Men det är klart alla tycker olika. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Spelar väl mest Pc. Men ja du, vet inte riktigt. Skön kontroll, roligare spel osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 N64's kontroll is teh shit ! Den är väl ganska bra med ett skönt grepp och bra placering men joysticken i mitten blev ju lös så lätt så det var ju inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Skön kontroll och att man inte behöver härja men minneskort och sånt. Minimum att den är så stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag gillar spelen och kontrollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ja kör xbox för att den äger alla andra konsoler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg