Dolphin Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 pop_pap: Men vad nödvändigt att skriva ett sådant inlägg om man inte får veta på varför konsolen är bra och äger alla andra konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 skön kontroll,inbygd hårdisk(som inte ps2 har) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 skön kontroll,inbygd hårdisk(som inte ps2 har) Men på PS2 så behöver man ju inte köpa en fjärrkontroll för att kolla på dvd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det är grymt att man kan kolla på DVD med Xbox, det är en anledning till att jag tycker att Xbox är bättre än Playstation2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 presentation: allt på xboxen e bra: kontrollen, spelen, dvd m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 skön kontroll,inbygd hårdisk(som inte ps2 har) Om man har chippad Xbox behöver man inte fjärrkontroll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Håller me Cj ^^ + Att det e fetast box, inger respekt ^^ :P Och spelen e överlägsna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Fördelen är att det är som en liten PC. Om man har den chippad är möjligheterna obegränsade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Chippat är ju helt klart bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det är grymt att man kan kolla på DVD med Xbox, det är en anledning till att jag tycker att Xbox är bättre än Playstation2. Man kan ju kolla på DVD på PS2 också. :) OnTopic:Det är mest för kontrollen.Den gamla hatar jag men den nya (S) kontrollen är klockren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blojmonster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 det är den enda konsolen som har forza motorsport ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Xbox borde komma med en eye toy liknande fast kanske i något krigsspel. För att jag tycker att eye toy är kul att spela med mina gosedjur. :o .. Nej men Xbox borde komma med något i den stilen brukar oftast bli trött när jag bara sitter framför xboxen. O sen efter har man typ ingen lust att göra något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg