babe_006 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 :huh: Jag fattar inte hur man skriver ner koderna!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bildrulle Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 gå in på statics i huvud menyn backa sedan tryck efter det på "delete" sen sriver tex. "111skyline" och sen "delete" igen.... KLART! :D :D :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag trycker bara på statistik och bakåt sen skriver jag in koderna sen funkar det för mig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Need for speed underground :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FiRe^FlIP Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det funkar inte för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :angry: :( :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FiRe^FlIP Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 DET FÙNKAR INTE JUH!!!!!!SIZE=1]Fast är det bara för jag har en bränd cd skiva :( <_< :huh: ??? :angry: ------------------------------------------------------------------------------------------------ HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FiRe^FlIP Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 DET FUNKAR INTE!!!!!!!!!1Fast är det bara för jag har en bränd cd skiva................. :o :angry: :( :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 varför ska ni fuska för..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 man kanske har en dålig bil och vill ha enn annan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 varför ska ni fuska för..? det undrar jag också det är ju as lätt att varva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ja... bland dom lättaste Nfs-spelen hitils... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.