lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 tjobabilado, ngn som vet hur man kan göra om en film som man har i avi format till mpeg. ? skulle verkligen behölva det, inte för att ladda ner filmer och kunna se dem, utan för andra saker :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Har du provat med att byta filnamnet rakt av? Har själv inte provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) är det för ipod video ? isf. hittade jag en sida häromdan men kmr inte ihåg den... ska se om jag kan hitta den igen... är osäker på om det kostar men men.. here you go: http://www.tomdownload.com/multimedia_desi...4_converter.htm Redigerat 20 April 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 om du ska göra det så kan du ju använda dig av TMPEGEnc. det är ett bra program för att convertera från avi till mpg. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag brukar använda MPEG converter och det funkar skitbra. Men det är en trial så man är tvungen och se en logga på filmen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.