Mr.Game Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Vad har ni för sorts konsoller? Vilka är era bästa spel till konsollerna? Skriv även data-spel. Redigerat 2 Februari 2004 av Mr.Game
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Vad e det för forum vi e inne på, bara undrar?
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 inte för det e så nödig tråd men jag har Xbox,nintendo,gameboy advance sp och...pc haha orkar inte skriva spelen har så himmla MÅNGA spel!!! :D
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Jaja men när den ändå är här kan man ju svara och dessutom få lite poäng! $$ Till mitt gamla Megadrive: Sonic 1 Sonic 2 Sonic and knuckles(det bästa i serien) Tiny Toon Alisia Dragoon(Musiken äger) NHL 93(svartvitt ibland?!) Musse Pigg: castle of illusion(det bästa i serien) Till mitt kära dreamcast har jag: Shenmue(kört igenom det 8-9gånger) Shenmue 2 Snow surfers Virtura fighter 3tb(ingen tar mig om jag är Kage) Sega rally Sonic adventure(det pajade snyft!) Sonic Adventure 2 Quake 3(det sista spelet jag köpte till dreamcast) Crazy taxi Marvel vs capcom 2(roligare slagsmål får man leta efter. Igen tar mig om jag är Spiderman, Doctor doom och Dhalsim. 322hit i special combo!) Åsså mitt xbox: Tony hawk 3(4'000'000+ på Los angeles banan utan fusk!) Halo Amped(rank 9) Rallisport challenge Conflict desertstorm(Törstade efter mer action som i halo och köpte detta vilket jag bittert ångrar i efterhand) Metal gear solid(98.2 procent completed i mission mode) Knights of the old Republic XIII Gta vice city(Tommy vercetti är rätt cool om man tänker efter) GTA 3(fick det samtidigt med Vice city men har bara kört det i en halvtimme hittils) Redigerat 2 Februari 2004 av Kassler
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 http://www.bungie.net/images/site/halo/scr...o2/h2_mp_01.jpg kolla där Halo e redan ute....
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Ja jag har sett den några gånger nu..,
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 ok,mina spel Till 8-bit: Super mario bros(kan alla warpzoner) Super mario bros 2(roligare än ettan Rattle snake(skitbra dansbandsmusik!!) Dr.mario Till mitt älskade n64: Goldeneye(kan alla dödsvrålen utantill) Perfect dark(ingen,ingen kan ta mig på de!!alla banor på de svåraste,alla challengers) super mario 64(världens bästa spel,började lipa när jag klarat de) quake 2(e bara kul att spela när man e på splaffe humör och när det snöar ute! jet force gemini forsaken(vilket köp jag bittert ångrar) super smash bros banjoo kazzoie(skulle så gärna vilja ha uppföljaren!!!! mario kart 64 Till min nuvarande GAMECUBE: eternal darkness(grafiken e inte den bästa,men röstskådespelarna e fantaskiska metroid prime(det snyggaste spelet jag sett!) the legend of zelda the windwaker+OOT luigis mansion super mario sunshine the legend of zelda collectors edition(ettan e bäst!) Mario kart double dash!!(gillar inte det) super smash brothers melee snart har jag också MGS the twin snakes!!!kommer 26 mars!
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 j*vlar jag glömde ett! jag har Timesplitters 2 också! Elvis är lojast
Pippo Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Ok mina spel: Sega: Sonic Rally Basketball N64: Turok 2 Turok: rage the wars World cup 98 Mario Zelda: the ocarina of time Zelda: Majoras mask San fransisco Rush 2049 Forsaken Xena: the warrior princess Perfect dark GBC: Pokémon Gul Pokémon Blå/röd Pokémon Silver Pokémon Crystal Harry potter: hemligheternas kammare Godzilla Snobben Gba SP: Golden sun 2 Yu-gi-oh: Worldwide edition Alex ferguson's player manager 2002 Disney sports football Tony hawk's 4 The lord of the ring: The two towers Xbox: Doa 3 MM3 Halo Dungeon and dragons heroes Brute force
Rekommendera inlägg