Gäst Keyser_Soze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) tja. jag undrar hur man kan starta en egen hemsida? gärna gratis hälst ingen web server som kostar i månaden. hjälp snälla. så altså 1 gratis ställe att lägga upp det på 2 göra själva sidan. mvh monkey Redigerat 19 April 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 http://www.freewebs.com Snälla #21 de är inte reklam.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 om du kodar en hemsida, så kan du ladda upp den på gratis sidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Om du är nybörjare så kan du ju lägga upp din sida på passagen. Vill du koda själv eller med ett WYSIWYG-program? (WYSIWYG = What You See Is What You Get) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 www.angelfire.com duger även. Fast då kanske det krävs lite mer än enkla saker som freewebs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ta och koda själv på freewebs.com, enkel när du har lärt dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag erbjuder lite plats på min server. Ifall du lägger upp din hemsida på min server så kan du välja mellan adresserna www.nossload.nu/dittnamn eller nossload.nu/gratis/dittnamn. Kontakta mig via PM ifall du vill ha en plats. Tjänster jag har på min server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 freewebs är ju inte så kul, ingen bra adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Skaffa domain-namn som .reklam efter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Han är ju "nybörjare" så då spelar väl inte adressen så stor roll, det tycker i alla fall inte jag. När man fått en fungerande sida (alltså inte klar) så kan man börja leta efter en bra address. Då kan man arbeta med sidan på nätet men alla vet inte om den. Om man har en "riktig" address så får man fler besökare men eftersom sidan inte är klar så kanske de tycker att den var dålig, men efter ett halvår så är den mycket bättre men då tror de att den fortfarande är dålig så då får du inga besökare. Alltså om du har en riktig adress från början så får du många besökare i början men inte i längden, om du istället hade haft en sida med "konstig" adress i början så hade den inte haft så många besökare när du utvecklade sidan men fler när den är bra. Redigerat 25 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ett tips, bara. Använd INTE freewebs "60 sekunders hemsida!"-tjänst. Det är bland det fulaste som finns och du lär dig inget på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag vill gärna få info om något WYSIWYG prog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.