frogren Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Själv övar jag på stridsteknik med pinnesjälv hemma. Vad gör ni för kul då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Spelar innebandy och CS. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag är väldigt bra på att göra trix och hoppa på gungor, det gör jag varje rast i skolan. Det är avkopplande också, mycket skönare än att sitta på en bänk och prata skit. Annars kollar jag mycket på filmer, vill ni ha ett filmtips skicka ett PM till mig. Spelar även en del spel och hänger mycket på www.Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Att flörta? :o Att få tjejerna o le, de e Skåningens kall det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Fotboll, innebandy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Tvspel och datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Fotboll! och bowling mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Skateboard/Fotboll/Tv Spel/Photoshop Det är väl mina intressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Photoshop har man väl en del erfarenhet i... och innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har upptäckt att jag inte är n00b på CS. :o Snarare ganska bra. :o Sedan har man övat på att fota en hel del när vårtecknenea kommer. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 fuska.se, pingis, fotboll m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Teckna, musik, dator, livsglädje Redigerat 21 April 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.