Gäst Destiny Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Nej den står högst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Vad menas med giltlig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Men om det typ är en länk till en tävling du skickar in och den räcker till nåt datum så skriver du det där annars kan du hoppa över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) Okej. Tack så mycket :D Bara två frågor till tror jag. Vad ska man göra på abonnemang och beskrivning? Redigerat 20 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 På beskrving ska du beskriva vad det är osv. och på den där där det Står Abonnemang och pilen bredvid där ska du välja vilken kategori den ska va i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Får det inte finnas nånting som kostar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Nej tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 akta,akta lite varning för chatt i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Oj förlåt men jag ville bara hjälpa han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Får det inte finnas nånting som kostar eller? Men jag tog med en länk till en sida som både hade Gratisprogram och program som kostar. Sånt får man tydligen ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Du menar den där Shareware listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Fick nyss 100 fm för en sida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.