Putside Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Nej, jag kollade ju innan. Och allt var i sin ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nej, jag kollade ju innan. Och allt var i sin ordning så är det för mig okså :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ja, men 7/8 blev icke godkännda :S Mystiskt.. Kraven är höga, medelmåttiga länkar godkänns ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag har skickat in 17 st,2 har blivit godkända :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag skicka in för mer än en vecka sen inga pm har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du såg kanske det, alltså när dem pm:ade dig. Du kan ha uppdaterat sidan och missat den, titta i inbox. ;) Eller så är det många som har skickat in och att det tar tid att kolla igenom allt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Vad är ställningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Den kommer upp igen runt den 15:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 men... då får jag ju bara 50 fm om dom godkäns fast jag skickade in tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag skickade in ett tips för två veckor sen ungefär och det har inte kommit än. Rätt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag skickade in ett tips för två veckor sen ungefär och det har inte kommit än. Rätt konstigt. antagligen glömde du att använda din personliga länk som gör att sidan vet att det är du som skickar in länken - därför har du inte fårr något pm om det. eller så har du missat det pm:et eftersom att de skickas med låg prioritet och inte syns om man inte kollar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag har kollat min inbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.