Selerz Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jepp Dota är Warcraft 3 The frozen throne dom spelar riktigt kul faktiskt Dota Allstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Har bara hört hans tetris låt,och den svänger ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 men den förknippas iaf med cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 BassHunter är bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 tjosan. är det ngn som lyssnar på gruppen basshunter ? de sjunger typ låtar om cs. fast endå nte. vilken tycker ni är deras bästa låt, själv föredrar jag boten anna. "jag känner en bot. hon heter anna,anna heter hon. har hört några låtar, men jag lyssnar inte på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 men den förknippas iaf med cs.. Nej, inte en chans att den kan förknippas med CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 har typ 10 låtar med han , några är bra ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag känner en som är klasskompis me Jonas´s (Basshunter) lillebror :) I övrigt äger han ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Den här helgen så spelar han konsert (elr nått) där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 men den förknippas iaf med cs.. Jo, det gör den, varför säger annars många att den handlar om cs? Du kanske inte förstår vad förknippas betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Ursäkta mej, men dem sjunger om typ MirC och andra chatt program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Usch, inte Basshunter. Alla deras låtar är så störande. "VI SITTER HÄR I VENTEN OCH SPELAR LITE DOTA!!111" "AHHH, BOTEN ANNA! HON HETER ANNA!!!!!!!!11111oeneoeneone" Usch, det blir jobbigt efter ett tag. x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.