kimen Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Alltså vad ska man göra om det står så här? This website have been moved to: ( ) Please use this address in the future :o) :angry: Citera
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Gå in på adressen som står "This website have been moved to: HÄR!! den adressen tar du! Citera
kimen Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Gå in på adressen som står "This website have been moved to: HÄR!! den adressen tar du! Men det står bara () där vad ska man göra. vet inte nån det. så frågar jag admin. blir as Trist utan den. jag sprang hem från skolan för att få va inne där men nähe det funkar ju klart inte det händer alltid mig sånna saker så nu sitter jag och känar poäng men kan nån hur man göra så säg gärna det för jag blir as glad. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Citera
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Sidan har blivit flyttade någonstans, men står det inte så vet jag inte vad man ska göra.. Citera
kimen Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Ok det kanske är CiR3 :angry: :angry: :angry: Citera
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) De gör väl om hemsidan och har ingen webbplats än... B) Redigerat 2 Februari 2004 av Xray Citera
kimen Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 EEh ok men den är min inte nån annans :huh: :huh: :huh: Citera
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Men det måste vara ett fel!! Vad är adressen?! Eller så har hemsidan lagts ned totalt. Citera
kimen Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 addresen är i min www knapp Citera
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Om du har en "mall" kan du använda andra hemsida uploadera på nätet.. finns ganska många. Cjb.net, .reklam o.s.v. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.