Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) När jag går in på vissa medlemmars profiler får jag ibland upp en ruta där det står "Klicka här om du vill utföra Active-X kontroll på sidan" Efter att jag har tryckt på rutan så stängs fuska.se ner. Vad kan detta bero på? Kommer med bild nästa gång det händer. De andra 2 trådarna som kom upp beror på att internet vart knasigt. Redigerat 20 April 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det kommer upp för mig ochså men när jag trycker bort den så försvinner inte Fuska.se för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Så har det varit för mig dom två senaste dagarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 installera active x kanske?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 har hänt mig med, men inte att fuska.se stängs ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 bah nu hände det =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det är för att folk har låtar/filmer i sin profil som man måste ha qick time till för att firefox ska kunna läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 åhh nu fattar jag tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det är den nya windows-uppdateringen till IE. Det är av säkerhetsskäl, så att inte en activeX kontroll startar utan godkännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det är för att folk har låtar/filmer i sin profil som man måste ha qick time till för att firefox ska kunna läsa den. Jag har IE och quick time. Detta problem har inte hänt så ofta förut (denna vecka och kanske förra veckan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 För att uppdateringen släpptes förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 `Då fattar jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.