Aircondition Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Är det nån här som gillar Black Eyed Peas? Själv gillar jag dom riktigt mkt. Bästa låtarna är ju Where is the love och Pump it. Nån som har nått tips på nån annan bra låt? Så... Nån som gillar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja gillar Shut Up eller va den heter !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag tycker pump it e bra, men ngra andra som e skit bra e typ : heymama,dont phunk with my heart,dont lie mfl :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Har knappt lyssnat på dom, lite på radio. Och då har de varit ganska bra. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 egentligen gillar ja inte sån musik men ja tycker ändå Shut Up e bäst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Innan när jag skrev dom bästa så glömde jag ju Shut up (Gammal men fortfarande bra), Like that och Hey mama... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Where is the love och shut up är deras bästa hits enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 my humps e bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 De är grymt bra. :) Blanda jazz med hip-hopp. Suveränt. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har väl hört någon låt med dem men de är väl inte så värst bra men Fergie är grymt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 my humps och pump it den kommer typ varje dag på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 gillar inte dom, har aldrig gillat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.