Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag vet inte om det beror bara på min dator men på morgonen är forum.fuska.se mkt segt på morgonen i stort sett varje dag. Ibland blir det "sidna kan inte visas" när jag ska gå in i nått av forumen och ibland, t.ex idag så står det att den laddar sidan men det händer inget så jag får markera adressen i fältet där uppe i explorer/firefox och trycka enter och då startar det direkt! Vad kan det bero på?

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst QuikSilver
Skrivet

När jag skulle logga in igår typ vid 08:15 så stod det att "Sidan kan inte visas"..

Skrivet

Jag kunde heller inte logga in igår morse och idag på morgonen så var det ochså konstigt för när jag gick till en sida så laddade den inte utan att jag tryckte på "Gå till" uppe i adressfältet.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

På min dator är fuska.se trögt på eftermiddan,holy koblaja.

Skrivet

Måste vara något fel på servern eller liknande. Det var omöjligt för mig att komma in på fuska mellan 22 och halv 1 natten till idag.

Ja så var det för mig också, men lyckades komma in till slut men forumet var extremt segt ändå.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...