Ratchet Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag vet inte om det beror bara på min dator men på morgonen är forum.fuska.se mkt segt på morgonen i stort sett varje dag. Ibland blir det "sidna kan inte visas" när jag ska gå in i nått av forumen och ibland, t.ex idag så står det att den laddar sidan men det händer inget så jag får markera adressen i fältet där uppe i explorer/firefox och trycka enter och då startar det direkt! Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Händer hos mej med kanske fel på servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Måste vara något fel på servern eller liknande. Det var omöjligt för mig att komma in på fuska mellan 22 och halv 1 natten till idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 När jag skulle logga in igår typ vid 08:15 så stod det att "Sidan kan inte visas".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag kunde heller inte logga in igår morse och idag på morgonen så var det ochså konstigt för när jag gick till en sida så laddade den inte utan att jag tryckte på "Gå till" uppe i adressfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 För mig är det på kvällen det är segt. På morgonen fungerar det fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 På min dator är fuska.se trögt på eftermiddan,holy koblaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 För mig också, men de kanske är för att dem "laddar om" sidan under natten ju.. då blir den väll morgon trött när den vaknar igen.. :) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 blir så för mig lite oliak tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 I förrgår kom jag inte in på flera timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Måste vara något fel på servern eller liknande. Det var omöjligt för mig att komma in på fuska mellan 22 och halv 1 natten till idag. Ja så var det för mig också, men lyckades komma in till slut men forumet var extremt segt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 ja det e segt heela tiden nästan förutom idag^^ ida hade jag en fuska dag:P över 100 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.