banarne Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hjälp jag har kommit 56% av metroid prime jag är tillbaka vid skepet men sen hur gör man. Snälla svara!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( SNÄLLA SVARA NÅN FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vilket spel `?´ ::G::R::i::T::S:: 4-ever!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 väldigt fel forum?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vilket spel `?´ ::G::R::i::T::S:: 4-ever!! Duh, det står Metroid Prime i rubriken... <_< Du kan återvända till skeppet när som helst! Om du inte vet var du ska, ta fram kartan med Z-knappen. Att du har kommit 56 % säger mig ingenting, så om absolut inte hittar, skriv tex senaste uppgraderingen du fick så blir det lättare att veta var du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Forumet är ju flyttat nu, det är bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 onödigt att skapa en tråd omd detta hellt onödigt det spelet e ju simpelt hur kan man fasna i det jag klarade allt som om det var ett spel för 4 åringar :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 onödigt att skapa en tråd omd detta hellt onödigt det spelet e ju simpelt hur kan man fasna i det jag klarade allt som om det var ett spel för 4 åringar :angry: <_< Vad coolt. Säg exakt vart du är så blir det lite lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 razziel93 inte alla tycker metroid prime är enkelt som du <_< jag tror att han nyss klarade omega pirate och undrar vad han ska göra efter det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Efter Omega Pirate ska man väl samla alla spirits? Eller är det efter Alpha Pirate? Inte spelat det på ett tag... Efter nån av dom får man iallafall Phazon Suit, och då ska man leta efter alla spirits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 man får phazon suit efter omega pirate. och sen ska man samla artifacts där är ja nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 synd att det inte fanns ett subforum till metroid prime för det värkar ju ganska populärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg