isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vem tycker ni borde bli nästa moderator? Ni får inte säga er själva.. själv tycker jag xade... :) han skriver mycket och är varnings fri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Varför inte Rowyn eller den där outside ene...någonting killen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Vad sägs om att Rowyn blir moderator? Men å andra sidan är inte han så jätteaktiv, inte lika aktiv som Xade. Det är Admin som bestämmer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Outside, haha, den där var bra ! ^^ " Outside ene...killen ? " :P Ämnet: Själv gillar jag inte säga namn och så, ganska onödig, med tanke på att det är Admin som bestämmer. ;) Nej, jag slickar ej röv, bara så ni vet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det behövs varken fler eller färre moderatorer för tillfället enligt min uppfattning. Något som däremot behövs är en till som styr upp chatten, det är en hel del spam där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det behövs varken fler eller färre moderatorer för tillfället enligt min uppfattning. Något som däremot behövs är en till som styr upp chatten, det är en hel del spam där. Chatten är nästan till för att spamma ;)Ändå stället där det inte gör så mycket om man gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag tycker outside enemy. Skulle vara riktigt bra med en moderator som är metallist och som inte skulle ge mig en varning =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Driver_Claus_Santa kanske.... Annars Rowyn Lr Xade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 §1.13. Förresten hittar vi någon själva om vi skulle behöva någon *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg