mashemoto Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) hur fixar man en ny hemside adress till sitt forum?? hur fixar man till sitt forum så att det blir snyggare? hur lägger man till ''mynt-funktion''?? Alltså nu menar jag ett riktigt forum inte ett gruppforum!!! Redigerat 21 April 2006 av Ava designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det beror på om du vill ha .se domän eller nåt annat. .se domäner kostar, annars går det byta på www.webb.se, till andra domäner Från vilken sida gjorde du din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Adda min msn, om du vill ha mynt, jag har massa forum. Och alla har pengar. [email protected] Ingen addar mig, förutom Ava Designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 meddelande till trollungen: jag har gjort forumet på reklam meddelande till mcspacejr: jag har addat dejj på msn där heter jag [email protected] ingen addar mejj utom mcspacejr kan någon hjälpa snälla mcspace hjälpte inget!! och hur sätter man upp en banner på sitt eget forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) jodå, jag skall hjälpa dig, jag hade bara annat för mig igår. men logga in på msn kanske? Redigerat 29 April 2006 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jodå, jag skall hjälpa dig, jag hade bara annat för mig igår. men logga in på msn kanske? jag kan inte det för att mitt msn funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 säg till när du har fixat ditt msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ok men jag har något som heter trillian och jag har blivit av med det programet. mcspace jag har en ny msn-address nu adda den [email protected] !!!INGEN FÖRUTOM MCSPACE ADDAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kan jag adda då...? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kan jag adda då...? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kan jag adda då...? :wacko: jo visst du kan adda om du kan hjälpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 kolla in Money Hack på invision-free's oficiella forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.