isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 säg åt han att börja tugga tuggumin. de är lika farligt har jag hört men om de är röken du inte gillar så.. :/ jag vill också min morsa ska sluta röka.. när hon gör de börjar jag hosta.. bryr hon sig? nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) min mamma sa att varje gång hon rökte och att jag såg det så fick jag 100 kr efter nåra dagar var hon skyldig mig asmycket pengar så det belv för dyrt att röka så hon sluta... ^_^ Redigerat 22 April 2006 av _Kakashi_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 inte såssvårt..man måste bara va redigt bestämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Man måste nog stå på sig och inte röka fast man kanske är jättesugen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Håller med Salzalada,min pappa har rökt sedan han var vid 19 års åldern,nu är han 40,och han har fortfarande inte slutat fast vi har sagt åt honom att sluta röka i 9 år,vad säger han då?"Det är inte så enkelt att sluta röka som ni tror". -_- Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det är klart att det inte är lätt att sluta röka, det är en lång process. Min mamma röker och hon har försökt sluta, men hon klarar inte det. Dock har hon lyckats röka lite mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det är klart att det inte är lätt att sluta röka, det är en lång process. Min mamma röker och hon har försökt sluta, men hon klarar inte det. Dock har hon lyckats röka lite mindre... Samma med min mamma. Hon har dragit ner rejält de senaste åren och nu röker hon bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Min mamma röker ändå ofta, det har hänt så mycket den senaste tiden så det har inte varit läge och försökt sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Be någon vuxen som är klok prata med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det hjälper inte att prata! (kanske om du ber din mamma att ta skiljsmässa :P) Du måste själv köpa nicotinette tabletter åt honom ( ja, SJÄLV) och kasta bort hans cigaretter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) du kan väl typ "muta" honom på nåt sätt,kanske "jag slutar ladda ner massa skit på vår data om du slutar" eller "jag slutar bita på naglarna om du slutar" eller "jag kommer inte att äta godis i ett år om du slutar" osv osv... (OBS. det va bara exempel!) Redigerat 22 April 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det går nog att sluta, bara man står på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.