Trasheye Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 själv tycker jag Finland.. dom har nog den absoluta bästa musik smaken.. band som ... HIM, Lordi; full diesel, Children of bodom, LoveX, NIghtwish, Sonata Arctica, uniklubi, the 69 eyes.. alla från finland..(97 % säker XD) England kommer nog på andra plats med Maiden och alla gubbrockare.... =) America kommer inte med på top 5..det e ju nästan bara hip hopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Själv gillar jag USA mest. Mest för Rapp\Hip Hop och att dem har andra bra och kända artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Norge har många bra band inom metal men det har även Sverige, USA och England så det står mellan dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nog svensk musik. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 The UK B).. Pete Doherty och Carl Barat säger ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sverige In Flames, Soilwork, Dark Tranquillity, At The Gates osv på andra plats är väl Finland. De har ju en del bra band t ex Finntroll och Children of Bodom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 TYSKLAND!!!! band som Aquagen,666 m.fl. TRANCE 4 LYPHE!! Finns en hel del bra vanlig techno i USA oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag måste hålla med NesseN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 England dom har bra musiksmak och många bra hårdrocksband. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sverige har faktiskt lite status när det kommer till hårdrock/metal, jag såg det på tv att ett band kände sig hedrade när de hade svenska fans. Kan dra upp en stor dröse band som kommer ifrån sverige men orkar inte, men det finns många vill jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Svensk musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Svensk musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.