Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Varför begravde norrmannen sin bil? Mekanikern sa at batteriet var dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Presentation: du behöver inte skriva vartannat inlägg med en ny historia. Bättre om du samlar alla i en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 En dålig jag kom på själv. Varför ger norrmännen brödsmulor på golvet? - För att dom ska mata dammråtorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Pizzabagaren: - Ska jag skära pizzan i sex eller tolv bitar? Vegard: - Sex tack, tolf orkar jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Varför kammar sig norrmännen när det börjar åska? De tror att någon tar kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Terje och Runar står och pratar - Åskade det hos deig i går? frågar Terje. - Jag vet inte, jag var hos grannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Denna e sjuk..!! Hur känner man igen en norks bil..?? Den har stödhjul på båda sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Runar till Haakon: - Konstigt! Den här tändstickan använde jag för några minuter sen, men nu fungerar den inte alls. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 23 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) *Bortaget* Redigerat 23 April 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 den har någon redan skrivit... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 det är många här som har läst boken "Norge historier-och annat trams" ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.