Justusett Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hur borde man börja som clan? Typ ska man börja direkt med pcw om man är riktigt bra lr ska man bara sitta o spela pub servers tills allla är beredda? Lr nåt annat? MVH// FragMentioN och filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om ni ska starta klan ska ni själv klart börja köra pcw klaner kör inte pub.. ni ska köra ungefär minst 1 pcw per dag om ni inte är upptagna med annat..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om ni ska starta klan ska ni själv klart börja köra pcw klaner kör inte pub.. ni ska köra ungefär minst 1 pcw per dag om ni inte är upptagna med annat..:D De svåra är att hitta aktiva personer :S Har flera pers i skolan som vill va med, men dom är upptagna med WOW! WOW?? WOW?? och vill vara med i en cs klan? jag säger bara : f*n HELLER! Men iaf! jag kanske borde börja med 3on3 lr nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 en clan kräver mycket tid vid cs för man måste planera planera planera planera saker ändra tills man blir knäpp typ så här ppppppp :S llllllllll :D aaaaaaa :S nnnnnnnn eeeeeeee <_< aaaaaaaaaaaa:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Men de svåra är att hitta pers vid min ålder och typ lika bra, vill inte att dom ska avara mkt bättre lr sämre, och inte så mkt äldre lr mindre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) jag kanske kan vara med har du msn? Redigerat 24 April 2006 av nesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 bara hitta pcw i mirc å börja spela! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag tor nog att jag joinr vi pratar på msn lite senare adda mig [email protected] ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag tor nog att jag joinr vi pratar på msn lite senare adda mig [email protected] ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) ok, jag fattar att det blev lite konstigt med internet så du behöver inte förklara... :D Addat Redigerat 24 April 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg