Gäst Destiny Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vilken boss tycker ni är roligast att döda/etc. Gjorde inte det här till en omröstning för att det finns så många bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Snyggaste jag har vart med om är Nefarian Roligaste vet jag inte.. Mr. Smite i Deadmines kanske :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sista, Lätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 gillar sm bossen han i armor eller catheral typ inte säker på villken han e i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hogger! En motivering behövs inte, och ni förstår nog alla varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 VAN CLEEF!! aja, den första alliance instancet, skit rolig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Håller med, VanCleef är skojsig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hela Deadmines var, och är fortfarande en njutning :D *Minnen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hela Deadmines var, och är fortfarande en njutning :D *Minnen* Då antar jag att du solar den då och då precis som jag gör ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag tycker att Mr. Smites och Van Cleef är roligaste. Känns som att vara berädd på action och allt. Men bossen i WC, den sista alltså är svårast. Släpper fram en j*vla massa elite's mobs av alla typer från WC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag tycker att Mr. Smites och Van Cleef är roligaste. Känns som att vara berädd på action och allt. Men bossen i WC, den sista alltså är svårast. Släpper fram en j*vla massa elite's mobs av alla typer från WC. WC? Horde instance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ja, synd att så få alliance känner till den. Den är lite svårare än deadmines. Den ligger norr om Crossroad i lushwater oasis så går man in i en gråtta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg