Gäst binky Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 gahz ´ rilla tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Van Cleef var roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 den där prästen i Sunken tempel....som kan förvandla en till monster :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 skälv tycker man juh sista bossen i uldaman ;) det va en utmaning i lvl40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 den första fettsäcken i deadmines som är rolig att möta i grupp! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 aldrig gjort en boss.. om inte typ nån sak på nån quest som är elite räknar.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) den där prästen i Sunken tempel....som kan förvandla en till monster :P Bha! Jag och min group försökte döda honom! Han gjorde mig te ett monster och då har man ingen kontroll längre så jag gick fram och dödade våran priest med några vällinriktade slag som tog 1900 och 2800 kanske, så kan det gå Redigerat 24 April 2006 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nefarian tycker jag, fast den e inte direkt rolig bara en bra utmaning=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 den där prästen i Sunken tempel....som kan förvandla en till monster :P hmmm jo...för mej har de vell nästan alltid healern i gruppen som blivit monster...Gick inte heller så bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Ja, synd att så få alliance känner till den. Den är lite svårare än deadmines. Den ligger norr om Crossroad i lushwater oasis så går man in i en gråtta. det är wailing caverns va? där black fang sättet droppas? min kamrat fick aldrig någon del pga en druid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Wailing Caverns droppar en del bra leather grejer. Så man ska inte ha med en druid :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Eye of C'thun kanske? Sista bossen i The Temple of Ahn'Qiraj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg