kraden555 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag ska nog skaffa CS:source, men jag behöver veta vad datorn behöver, har en dell dimension 5100, men vet inte om den klarar CS. vet inte mer om den, men min kompis säger att den ska klara det, men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag ska nog skaffa CS:source, men jag behöver veta vad datorn behöver, har en dell dimension 5100, men vet inte om den klarar CS. vet inte mer om den, men min kompis säger att den ska klara det, men är inte säker. Modem , el. bredband? Bra el. dålig? Snabb el. trög? Tar in dom flesta spel el. Nej de krabbar? Svara på domfrågorna.. Om du har en dator som är sån här: Bredband Bra Snabb Tar in dom flesta spel Om ni dator har/är detta så ska det funka utmärkt.. Har du inte allt , gör de inget.. Men det blir nog bäst då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 den är exakt så :) men råkar du veta hur man kollar grafik kortet (eller vad det är, är inte så bra på datorer) och vad man behöver för CS:S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 du, hur många mb ram har du, hur mycker mb har du på ditt garfikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ehhehehe...vet inte hur man kollar det -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 typ 256 mb ram räcker :S tror att 128 går oxå men inte så bra direkt :S Det räcker med nån ganska ny NVIDIA lr ATI grafikkort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 till source är 512 minimum för att det ska flyta vad har du för processor och grafikkort? dell datorer brukar ej vara så bra till spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 fixa bättre grafik kort om du är smart för det är felet tror jag för litet grafik kort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg