Gäst Pcplayer Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 på internet där man ska skriva in adressen på sidan har försvunnit? Så de står typ bara verktyg o bla bla o de står att allt är liksom i kryssat hur ska jag göra för att få tillbaka addres fälttet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Du kan högerklicka där på det vita fältet vid verktyg mm och kryssa för vad du vill ska visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 aa ja vet allt är i kryssat men de syn ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ha av lås verktygsfältet & dra i dom som ser ut som prickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Vad har du IE? I så fall är det view eller Visa>Fält>Adressfältet så är det fär mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bagheera Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ha av lås verktygsfältet & dra i dom som ser ut som prickar Och om inte det funkar så får du väl skaffa nån annan webbläsare, jag har Mozilla FireFox [från www.mozilla.com] och jag tycker den funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 om du har IE så tryck på F11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 på internet där man ska skriva in adressen på sidan har försvunnit? Så de står typ bara verktyg o bla bla o de står att allt är liksom i kryssat hur ska jag göra för att få tillbaka addres fälttet? Skreenshot? Jag tror att det är det gamla hedliga adressfältethargömtsigvidsidanavettannatfältfelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.