Sweet Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 wilderness är för noobs -.- går bara dit när det är clan match... själv så stakar man instället.. Staking är för fegisar :) . Går bra för mig i wildy , pkade lite rune och dragon vapen igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 det går hyfsatt... sist ja va ute så pka jag en whip me min clan :P... ni som spelar rs kan adda mig på rs "Bowser2".. så kan vi se om ni kan joina.. Req: 110+ combat eller 94+ combat med 85+ mage....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 hej jag har en mage på lvl 44 combat och 45 mage kan någon hjälpa mig att träna och ja det går hyfsat för mig i wild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hmm... Min gubbe är på lvl 61, och idag dog jag med full rune :( Var ju tvungen att köpa ett nytt, så nu har jag typ bara 10k kvar O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 ja dödar inget, ja e bara lvl 22... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag dödar inget heller, själv är jag bara i lv13-14. förresten vem huntar Demons? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag och en polare gjorde det igår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 För några månader sen droppade dragon chain body för mig men om ni visste så har min gubbe vart hackad så inget finns längre på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg