Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Var jag kommer ifrån stad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja, jag kommer från en by.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag kommer Halmstad hurså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nä bara undra. Bättre att bo på landet, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 NÄÄ GBG ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jo var bor du? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 ,02/02-2004 18:44:52] NÄÄ GBG ÄGER ööhhh börjar spåra ut men jag håller men GBG ROCKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag brukar hänga i cafeterian på rasterna :D Och småkonversera med lärarna. Ta en kaffe och en bulle för bara 10:-!!!!! Det e billigt OH GOTT! :) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Vadårå jag kan ta ett snickers vilken rast som helst för 6 spänn eller köpa 3 kulor glass för en femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vårt caffe på våran skola är dött! Man kan bara köpa äppelkaka, inget annat! Så vi brukar sticka ner till en affä som ligger lite längre bort. Annars brukar jag väll snacka med polare eller spela pingis, jag äger fett på pingis ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) lyckos er som ens har ett café finns typ ingenting att göra på rasterna enda rasten det finns nåmting att göra e på långratsen då man spelar fotboll på baksidan fast kom på att det finns en isbana i nån "hage" nära gränsen Redigerat 3 Februari 2004 av Cocos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.