Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag bor i Gbg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vårt caffe på våran skola är dött! Man kan bara köpa äppelkaka, inget annat! Så vi brukar sticka ner till en affä som ligger lite längre bort. Annars brukar jag väll snacka med polare eller spela pingis, jag äger fett på pingis ;) . jag går i pingis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 JSg brukar köra herren på täppan och Va med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vi har ett cafe på vår skola också fastd et finns inte så mycket där, men det har kommit mer iår än dt var förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag spelar pingis på rasterna. Skojigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Mjo och biljard med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 okej :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Mjo och biljard med. Vi har 2 biljard bord i vårt grupprum men det är sällan jag spelar. JAg är nämligen ganska kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 lyckos er vi har inte ens ett grupprum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ja men vi har knappt någon rast alls...så vi har ingen nytta av det... å tisdagar till exempel har vi först 80 So sen 5 min rast och sen är det 40 min tyska 5 min rast och sen är det hemkunskap 10 minuters rast sen 80 min svenska 10 min rast och sen 80 minElevensval Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.